Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić ustawienia plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij
Giełda Maszyn Budowlanych
Kursy walut - PLN
GBP 4.7662 0.55% EUR 4.2419 0.17%
USD 3.5965 0.02% CHF 3.6266 0.00%

REKLAMA

  • Aktualny numer:
Trucks&Machines
baunet.pl na targach
BAUMA 2010
więcej
 

Henschel zabuowuje w Polsce

Data dodania 07-05-2011
Autor Art. Promocyjny
Zdjęcia T&M
Czytano 2299 razy
  Zobacz galerię zdjęć artykułu

Henschel Engineering, renomowany producent zabudów podwozi samochodów dostawczych, wchodzi na polski rynek. Sprzedaż została uruchomiona po koniec ubiegłego roku. Przedstawicielem jest firma Bumar Marcin Burzmiński, znana także jako dystrybutor żurawi samochodowych Maxilift oraz podpór Maxistab.

Henschel Engineering oferuje szeroką paletę produktów w zakresie pojazdów użytkowych. Począwszy od lekkich otwartych skrzyń ładunkowych i skrzyń niskopodłogowych ze stali, poprzez różne modele wywrotek z aluminiowymi i stalowymi burtami, aż po wykonywane na indywidualne życzenie klienta opcje, jak zabudowy z kratą przeciwliściową, podwyższenia burt i lakiery specjalne. Na życzenie klienta wykonywane są również modele specjalne, wykraczające poza standardowe długości zabudów. Henschel Engineering wytwarza produkty z użyciem jednej z najnowocześniejszych instalacji do zabezpieczeń antykorozyjnych w Europie, opartej na nanoceramicznym systemie Bonderite NT firmy Henkel. Skrzynie ładunkowe i wywrotki po zakończeniu procesu spawania przechodzą przez nanoceramiczną instalację zabezpieczeń, a następnie są pokrywane dwoma warstwami farb proszkowych – podkład o grubości 60μm oraz farba nawierzchniowa o grubości 60 μm. Całkowity proces podlega stałej, kompleksowej kontroli jakości. Poza wersją aluminiową skrzynie ładunkowe oraz wywrotki dostępne są w szerokiej gamie kolorów.

Wywrotki trójstronne

Rama pośrednia ze stali składająca się ze specjalnych profili, wzmocnień poprzecznych, wyposażona jest w mocowanie  agregatu hydraulicznego oraz uchwyty mocowania do podwozia. Platforma samowyładowcza wykonana jest ze spawanej konstrukcji stalowej z usztywnieniami wzdłużnymi i poprzecznymi. Podłoga wykonana z odpornej na ścieranie blachy stalowej o grubości 2,5 mm, posiada wpuszczane uchwyty mocowania ładunku, odpowiadające przepisom BHP/VGB. Burta czołowa wykonana jest z profilu stalowego. Burty boczne powstają z anodowanych profili aluminiowych o wys. 400 mm i grubości 2,5 mm lub z profili stalowych. Burta boczna składana, burta tylna składana i wychylana, wyposażona w ręczne zamknięcie. Opcjonalnie oferowana jest osłona kabiny ze zintegrowanym wspornikiem długich elementów.

Zabudowy skrzyniowe

Rama w całości wykonana ze specjalnych profili stalowych ocynkowanych o grubości od 2 do 3 mm. Podłoga – sklejka antypoślizgowa fińska, w jednym kawałku o grubości 15-18 mm. Mocowania ładunku wpuszczone w ramie zabudowy. Burty – są z anodowanego aluminium, mają wys. 400 mm i zamki Kinnegrip T50.

Maxilift – mocny w podnoszeniu

Bumar dystrybuuje również produkty marki Maxilift – wyspecjalizowanej w małych żurawiach. Żurawie Maxilift nie są jedynie „odchudzonymi” wersjami większych modeli, ale specjalnie opracowanymi w swoim zakresie udźwigu konstrukcjami. Oferta Maxilift obejmuje żurawie o udźwigu od 500 kg do 4.000 kg. Osobną grupą są żurawie Maxilift Ant M50 (czyli, mrówka) przystosowane do montażu w najmniejszych pojazdach użytkowych – furgonach, pikapach i przyczepach. Model M50 ma udźwig do 500 kg i dwupozycyjny teleskop ramienia. Zasilanie elektryczne do jego pracy powinno wynosić 12V i 50A. Masa w zależności od wersji wynosi 60-95 kg. Żuraw posiada kształt litery T, który jest optymalnym rozwiązaniem ze względu na trwałość, prostotę obsługi oraz cenę. Zasięg ramienia kończy się na 2,47 m.


  • Cena
      
  • Rok   
  •  
dot Poszukiwane
więcej
Targi | Partnerzy | Producenci | Mapa strony | Usługi | Regulamin | Rzeczoznawcy | Reklama
Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2008 baunet.pl